Parādu piedziņa
Parādu piedziņa var būt saspringta un laikietilpīga, ja nav izveidota atbilstoša stratēģija. TelTel risinājums ir pielāgots, lai palīdzētu uzņēmumiem optimizēt savākšanas komunikācijas procesus.
Dažu minūšu laikā iestatiet savu kontaktu centru. Viss, kas jums nepieciešams, ir dators un austiņas, un jūs esat gatavs zvanīt. Uzlabojiet kontaktu centra efektivitāti, analizējot, automatizējot un pārvaldot saziņu.
Integrējiet balss un SMS saziņas kanālus savā tīmekļa vai mobilajā pakalpojumā, izmantojot TelTel API. Ar dažu koda rindiņām, varat vienkārši veikt balss zvanus, saņemt Webhook paziņojumus vai nosūtīt/saņemt SMS ziņojumus. Tas vienkāršo saziņu ar klientiem un optimizē jūsu aģentu laiku.
TelTel nodrošina vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības augstas kvalitātes A-Z balss pabeigšanu. Ļaujiet mūsu ekspertiem atrisināt jūsu vairumtirdzniecības balss maršrutēšanas vajadzības, lai jūs varētu koncentrēties uz savas peļņas palielināšanu. Pēdējo 8 gadu laikā esam apkalpojuši dažādus uzņēmumus; piemēram, telekomunikāciju uzņēmumi, zvanu centri un PBX pakalpojumu sniedzēji.
TelTel piedāvā tiešo ienākošo numuru sastādīšanu (DID vai DDI) vairāk nekā 75 valstīs. Mēs sniedzam jums piekļuvi vietējiem, bezmaksas un mobilo tālruņu numuriem. Sniedziet savam uzņēmumam uzticamības sajūtu, kas patīk vietējiem klientiem. Zvaniet un sūtiet īsziņas no sava vietējā uzņēmuma numura, lai cilvēki varētu sazināties.
Sūtiet un saņemiet īsziņas. SMS ir visefektīvākais komunikācijas kanāls klientu iesaistīšanai uzņēmuma darbībā, pārdošanas veicināšanai un klientu apmierinātības uzlabošanai.
TelTel ir telekomunikāciju operators ar plašu vislabākās kvalitātes maršrutu klāstu. Atskaņojiet ierakstus, spiegu zvanus, balss kvalitātes analizatoru, sarunu ātruma analizatoru, ēdienreizes ienākošo zvanu rindas gaidīšanas laika analīzi.
Maximize agent productivity with TelTel’s predictive and auto dialers, achieving over 400 minutes of talk time per agent per shift. Our one-click Click2Call feature eliminates downtime between calls. Add a live performance dashboard to your call center to foster healthy competition and drive results.
TelTel’s intelligent call selection tools automatically flag calls that require attention, streamlining quality assurance and coaching. Managers can listen to live calls discreetly (spy mode), review recordings, and assess both network and conversation quality. Our dashboard offers deep insights into queue times, agent load, talk durations, and answer rates.
TelTel automates key call center workflows—from Click2Call and customer identification to intelligent routing and text-to-speech messaging. Our Robocall campaigns and post-call SMS/email templates streamline outreach. The Call Flow Builder lets you design custom inbound schemes with IVR, priority routing, and API integrations—all from one platform
With proprietary software and direct interconnections to global carriers, TelTel guarantees stable, high-quality VoIP routes worldwide. Our traffic monitoring system ensures optimal performance with dynamic channel provisioning and automatic failover routing. Multiple server nodes across regions ensure uninterrupted uptime
TelTel is a fully cloud-based VoIP solution—no hardware, no downloads. Agents can make and receive calls directly from any browser or CRM interface using our built-in webphone. Perfect for remote teams and hybrid work environments.
Parādu piedziņa var būt saspringta un laikietilpīga, ja nav izveidota atbilstoša stratēģija. TelTel risinājums ir pielāgots, lai palīdzētu uzņēmumiem optimizēt savākšanas komunikācijas procesus.
Zvanu nekad nav par daudz. Palieliniet pārdošanas apjomu, automatizējot izejošos zvanus, un novērtējiet savas komandas sniegumu, izmantojot reāllaika uzraudzības rīku.
Droši un viegli iesaistiet potenciālos klientus. Izmantojiet paredzamās un jaudas sastādītāju priekšrocības ar šifrētiem zvaniem, lai maksimāli palielinātu zvanu plūsmu, izmantojot drošu VPN savienojumu, kā arī iespēju izvēlēties konkrētus zvanu maršrutus.
Padariet to par izcilu bez šaubām. Nodrošiniet lielisku klientu pieredzi, uzlabojot savas komandas veiktspēju, izmantojot analīzi, rindas, apmācību, motivācijas rīkus un automatizētus zvanus ar viegli pārvaldāmu plūsmas veidotāju.
Izmantojiet TelTel telefoniju ar savu iecienītāko sistēmu