Visu standarta PBX balss funkciju atbalsts

TelTel PBX nodrošina visas standarta balss funkcijas, tostarp zvanu pāradresāciju, asistētās un aklās pāradresācijas, IVR, īsos numurus, balss pastu, gaidīšanas režīmu u.c.

Zvanu ierakstīšana

Gan ienākošie, gan izejošie zvani tiek automātiski ierakstīti. Visi ieraksti ir pieejami atskaņošanai un lejupielādei no tīmekļa paneļa vai API.

Zvanu plūsmas veidotājs – maršrutēšana

Inteliģenta zvanu maršrutēšana pēc iepriekš definētiem kritērijiem, balstoties uz jūsu vajadzībām un vēlmēm. Ar mūsu Zvanu plūsmas veidotāja funkciju varat soli pa solim pārvaldīt ienākošos zvanus uz zvanu centru.

Interaktīvā balss atbilde (IVR)

Izveidojiet daudzlīmeņu interaktīvās balss atbildes (IVR) izvēlni, lai vadītu zvanītāju caur dažādām iespējām. Pārliecinieties, ka viņi vienmēr tiek novirzīti uz pareizo nodaļu, aģentu vai aģentu grupu un saņem atbilstošu informāciju ar pielāgotiem ziņojumiem.

Automātisks izejošā zvanītāja ID

TelTel ļauj automātiski iestatīt izejošā zvanītāja ID atkarībā no zvana galamērķa valsts un lietotāju grupas. Jūsu klienti ārzemēs saņems vietējo zvanu, nevis starptautisku.

Darba laiks

Iestatiet pielāgotus grafikus, lai precīzi noteiktu, kad katrs jūsu numurs ir pieejams zvaniem.

Pievienojiet IP telefonus

Jūs varat pievienot jebkuru IP telefonu, kas atbalsta SIP protokolu, TelTel IP PBX sistēmai. Tas var būt gan aparatūras IP telefons, gan programmatūras telefons datorā vai lietotne mobilajā tālrunī.

Zvanu rindas

Dodiet ienākošajiem zvanītājiem iespēju palikt rindā, līdz kāds no jūsu aģentiem būs pieejams sarunai.

Ienākošo zvanu maršrutēšanas iespējas

Zvanus var automātiski novirzīt aģentam, balstoties uz iepriekšējo zvanu, izvēlēto valodu, importētiem kontaktu parametriem, nolasītiem parametriem no HTTP pieprasījuma, laiku un kampaņas iespējām.

Zvanītāja ID

Personalizējiet saziņu ar klientiem jau no paša sākuma. Mēs parādīsim zvanītāja vārdu, tālruņa numuru un daudz ko citu vēl pirms savienojuma izveides.

Zvanu centra analītika

Sekojiet līdzi visiem zvanu centra rādītājiem — tostarp gaidīšanas laikam, neatbildēto zvanu procentam un zvanu apjomam vienuviet.

SMS / īsziņas

Sūtiet klientiem personīgus ziņojumus vai vispārīgus paziņojumus, padarot jūsu zvanu centru daudz efektīvāku. Automatizētas īsziņas ietaupa laiku un atvieglo aģentu darbu.

Personalizēts zvana signāls un mūzika

Varat izveidot personalizētus zvana signālus, gaidīšanas mūziku un ienākošo zvanu signālus, kas tiek atskaņoti zvanītājam atkarībā no konkrētām situācijām.

Zvanu statistika

Izsekojiet sava zvanu centra veiktspējai. TelTel ir patiesi datu balstīta zvanu centra analītikas programmatūra. Sarežģīta statistika par zvaniem, aģentiem un zvanu rindām vienuviet. Pieņemiet gudrus lēmumus, balstoties uz atbilstošiem datiem.

Reāllaika panelis

Uzraugiet sava zvanu centra aktivitātes reāllaikā. Visi svarīgākie dati par ienākošajiem zvaniem un aģentu produktivitāti vienmēr ir jūsu rīcībā un vienmēr aktuāli.

Pielāgoti atskaišu pārskati

Vai jums nepieciešams vairāk nekā standarta TelTel statistika? Izmantojiet filtrus, lai skatītu datus pēc savām vajadzībām, piemēram, pēc aģenta, tālruņa numura, rindas vai laika perioda. Tas ļaus ģenerēt jūsu biznesam atbilstošus pārskatus.

SMS Webhook

TelTel sūta pieprasījumus jūsu lietotnei, izmantojot HTTP webhook vai websocket. Šie pieprasījumi satur visu informāciju par SMS ziņām, tostarp tālruņa numurus, statusu, sūtītāja ID, SMS ID, laiku u.c.

API

Integrējiet TelTel ar savām sistēmām un varēsiet importēt un eksportēt kontaktus, lejupielādēt zvanu vēsturi, uzsākt kampaņas u.c. Turklāt, lai saņemtu tiešraides paziņojumus par zvaniem, izmantojiet webhook vai websocket.

Gatavas CRM integrācijas

TelTel var viegli integrēt ar jūsu CRM vai palīdzības dienestu. Saņemiet tūlītēju piekļuvi klientu kartītēm ar nepieciešamajiem datiem, kad zvani tiek novirzīti jūsu aģentiem, ļaujot ātri iepazīties ar klienta vēsturi un veikt piezīmes zvana laikā.

Gudrais neatbildēto zvanu saraksts

Rāda neatbildēto un neapstrādāto zvanu sarakstu. Ja klients atzvana un jautājums tiek atrisināts, tas automātiski tiek izņemts no saraksta. Pateicoties viedajai noteikšanas funkcijai, uzziniet, kuri neatbildētie zvani tika un kuri netika atrisināti jūsu aģentu darbības rezultātā.

Balsu pasts

Katrai līnijai var būt sava balss pastkastīte, kuru var pārvaldīt gan pašu telefonu, gan lietotājam draudzīgā tīmekļa saskarnē. Jauni ziņojumi tiek parādīti IP telefonā. Ziņojumu var pārsūtīt uz lietotāja e-pastu.

Zvana pāradresācija

TelTel IP PBX ļauj iestatīt zvanu pāradresāciju no lietotāja parastā tālruņa numura uz viņa mobilo tālruni, īso numuru vai grupu. Šī pāradresācija saglabā sākotnējo zvanītāja ID.

Ienākošo zvanu rindas

Kamēr zvans tiek pāradresēts pirmajam pieejamajam aģentam, klienti dzird fona mūziku.

Starptautiskie, īsie, bezmaksas numuri

Iegūstiet jebkura veida numuru savam uzņēmumam vairāk nekā 100 valstīs — pat ja jūsu komanda strādā citā kontinentā.

Numura pārnešana

Ja jums jau ir numuri, mēs varam tos pārņemt no jūsu operatora vai novirzīt caur SIP kanālu.

Paziņojumi

Piemēram, ja operators nav sasniedzams, zvanītājs vai operators var saņemt īsziņu, e-pastu vai HTTP paziņojumu. Ja aģents nav sasniedzams, zvanītājs var saņemt īsziņu, e-pastu vai HTTP paziņojumu. Ir pieejamas vairākas iespējas, tostarp zvanu pāradresācija.

Paplašinājumi

Piešķiriet katram komandas dalībniekam personalizētu trīsciparu paplašinājumu, ko kolēģi var ātri sastādīt.

Bloķēto numuru saraksts

Izslēdziet surogātzvanus un robotus, lai varētu vairāk koncentrēties uz sarunām, kas ir svarīgas jūsu uzņēmumam.

Click to Dial

Ietaupiet laiku katru dienu, uzsākot zvanus TelTel panelī ar vienu klikšķi. Zvaniet uzreiz, lai palielinātu komandas produktivitāti.

Zvana čukstēšana

Slepeni runājiet ar kolēģiem, kamēr viņi ir tiešā sarunā, lai sniegtu savlaicīgus padomus.

Zvana maskēšana

Zvana maskēšanas funkcija nodrošina, ka jūsu personīgais tālruņa numurs paliek privāts. Nav nepieciešams dalīties ar savu numuru ar visiem — dalieties tikai ar tiem, kurus izvēlaties.

Aģenta statuss

Lai noteiktu, kurš aģents šobrīd ir brīvs, aģenta statusa funkcija ļauj aģentiem iestatīt savu pieejamību. Vadītāji var definēt pielāgotus statusus (Pusdienas, sapulce, pārtraukums utt.) un salīdzināt lietotāju produktivitāti, izmantojot plašu analītisko rīku klāstu.

Teksts uz runu

Atbrīvojiet cilvēkresursus un aizvietojiet parastos zvanus ar teksta uz runu funkciju. Varat izmantot šo funkciju gan ienākošajās, gan izejošajās līnijās — atbildot uz ienākošiem pieprasījumiem vai automātiski veicot atgādinājuma zvanus.

Drošība

Jūsu dati tiek dublēti vairākos TelTel mezglos dažādos modernajos datu centros ar 24/7 uzraudzību. Tas nodrošina visu datu un VoIP pakalpojumu drošību un aizsardzību.

Piekļuve un lietotāju tiesības

Izveidojiet dažādas atļauju grupas ar vairākiem piekļuves un pilnvaru līmeņiem saviem darbiniekiem. Visa programmatūra ir pielāgojama un ļauj piešķirt atšķirīgu piekļuvi kontaktu sarakstiem, rīkiem, funkcijām, IP adresēm katrai lietotāju grupai atsevišķi.

VPN un SRTP

Tīmekļa telefons un SIP zvani tiek šifrēti ar VPN un SRTP, nodrošinot jūsu darba plūsmas privātumu un drošību.

Zvana Webhook

TelTel sūta pieprasījumus jūsu lietotnei, izmantojot HTTP webhook vai websocket. Šie pieprasījumi satur informāciju par visiem zvaniem, tostarp tālruņa numuriem, zvanītāja ID, lietotāju, sākuma laiku, ilgumu, audio ieraksta saiti u.c.

Tīmekļa telefons

Iekopējiet TelTel javascript savā tīmekļa sistēmā un izmantojiet tīmekļa telefonu tieši no savas sistēmas, tostarp zvanus, click 2 dial un citas iespējas.

Atzvanīšanas zvani

Izmantojot TelTel API, varat inicializēt atzvanus, nosūtot HTTP pieprasījumus. Sistēma veiks divus zvanus — savienojot jūsu aģentu un klientu.

Sāciet darbu ar TelTel jau šodien!